Als je niet tevreden bent over je ontvangen producten kan je deze retour zenden (binnen de 14dagen na verzending) met uitzondering van een aantal producten die hieronder opgesomd worden.  Mocht je een klacht hebben over een ontvangen product dan hoor ik dat natuurlijk graag, wellicht dat ik dit op een andere manier kan oplossen. Je kan me het beste hiervoor een bericht sturen via Instagram of Whatsapp. 

Uitzonderingen voor retour:

  • Spenen waarvan de verpakking geopend zijn

  • Bijtringen, bijtfiguren of andere producten waarvan de intentie is om hierop te bijten of sabbelen.

  • ALLE gepersonaliseerde items

Graag ontvang ik binnen deze 14 dagen een bericht dat je 1 of meerdere artikelen retour wil sturen.  Je hoeft hier geen reden bij op te geven maar ik ontvang deze feedback graag. 

Zodra dit gebeurd is ontvang je van mij een bevestiging van ontvangst en het retour adres. Je hebt dan zelf nog 7 dagen om het pakket te verzenden.

  • Het product dient in de originele verpakking retour gezonden te worden en mag niet beschadigd of gebruikt zijn. 
  • De kosten voor retourneren zijn voor de klant, deze zijn afhankelijk van de grote van het te retourneren pakket. Je dient je retour ALTIJD terug te sturen met een trackingcode. Verlies of  beschadigingen tijdens het vervoer zijn niet mijn verantwoordelijkheid. 

Zodra je retourzending ontvangen is en deze in goede staat verkeerd wordt het aankoopbedrag terug gestort op het rekeningnummer waarmee de bestelling ook betaald is en dit binnen de 14 dagen. Mocht het product in een beschadigde, niet orginele, staat bij mij aankomen zal ik het product wel aannemen maar zullen de kosten van de beschadiging in rekening gebracht worden op het te retourneren bedrag. Stuur je een gedeelte van je bestelling retour en besluit je het andere gedeelte te houden dan ontvang je alleen het verschuldigde bedrag voor het artikel retour. Retourneer je de volledige bestelling, dan zal je ook de verzendkosten van de orginele bestelling retour ontvangen (enkel bij het volledig retour sturen van een bestelling).

Ik adviseer steeds alle handgemaakte items telkens te controleren op losse onderdelen voor ieder gebruik

  • De speenclip heeft een garantie van 3 maanden. Om te kunnen gebruikmaken van de garantie moet er kunnen aangetoond worden dat de artikelen steeds correct zijn gebruikt. Bij het verkeerd gebruiken of slecht onderhouden van items is Belle Ella niet verantwoordelijk voor schade.
  • Indien de knoop van de speenkoord loskomt binnen de 3 maanden valt dit ook onder de garantie. Om te kunnen gebruikmaken van de garantie moet er kunnen aangetoond worden dat de artikelen steeds correct zijn gebruikt. Bij het verkeerd gebruiken of slecht onderhouden van items is Belle Ella niet verantwoordelijk voor schade.

 

​Ik krijg regelmatig de vraag om losse onderdelen op te sturen. Ik verkoop geen losse onderdelen of materialen voor DIY doeleinden. Het is onder geen beding de bedoeling om zelf aanpassingen of dergelijke toe doen aan één van de items die je koopt in de webshop. De garantie vervalt onmiddellijk en Belle Ella is op geen enkele manier nog verder verantwoordelijk voor deze items. 

© 2018 - 2024 Belle Ella | sitemap | rss